Powered by Blogger.

Jeg har malt.../ I've been painting...

Thursday, May 6, 2010


...TV-benken i stua! Opprinnelig var IKEA-benken (som stod her da vi flyttet inn) i bjørkefiner med stålknotter. Alt for minimalistisk og litt vel IKEA for å passe inn i stua vår. Nå er den hvitmalt, men jeg synes kanskje fargen ble litt for lys for dette møbelet, selv om det er samme fargen som jeg brukte på kommoden. Den ville jeg gjerne få fram, mens benken vil jeg gjemme mest mulig, så det hadde kanskje vært finere med en grålig lys kremfarge. Uansett, den får være som den er en liten stund til, så får vi se. Knottene er fra Nytt og shabby, og bak glasset har jeg festet naturlin for å gjemme alt rotet. For dere som ikke husker hvordan den var før, se lengst til venstre på dette bildet:

No comments:

Post a Comment