Powered by Blogger.

Jeg har fått ny jobb i LIVING/ My new job!

Monday, July 11, 2011

Nå kan jeg endelig røpe hvorfor det har vært litt stille på bloggen i det siste; jeg har nemlig fått meg ny jobb! Jeg skal være ansvarlig for Facebook-side og etter hvert blogg for møbel- og interiørkjeden LIVING! Vi har så mange fine varer at det er en fryd å jobbe med kan jeg love dere! Facebook-siden er allerede oppe og går, den finner dere HER. Har lagt ut en masse inspirasjonsbilder, og etter hvert kommer det til å skje masse spennende der, så det er bare å "like" med en gang! Og det er såklart fritt frem å låne bilder derfra om du har lyst til å blogge om noen av tingene våre- vi har masse fint innenfor landstilen (bare se i mappa som heter Landlig drøm, SUKK!)
(Foto: LIVING)

No comments:

Post a Comment